Pagina's

4.11.11

Guilty Pleasure deel 1

Afgelopen weken ben ik druk geweest met een fotografieopdracht voor mijn cursus reportage- en documentairefotografie. De opdracht was het artikel 'Dikker Dan Ooit' te lezen en dit als leidraad te gebruiken voor je eigen onderwerp. Er kwamen een heleboel ideeen in me op maar helaas allemaal onuitvoerbaar in verband met de tijd die ik voor de opdracht had. Afgelopen weekend schoot de gedachte door me heen dat ik helemaal niet zo moeilijk hoef te denken: iedereen heeft toch immers wel een zonde als het gaat om eten? Ik besloot een portretserie te maken van negen mensen waarin de persoon centraal staat, maar afgebeeld met zijn of haar 'zonde'. Dit is het resultaat en waarschijnlijk het begin van een uitgebreide serie portretten.

Klik op de afbeelding om te vergroten








3 comments:

  1. Ziet er goed uit Anne! Hier had ik zelf ook nog tussen kunnen staan met een aantal guilty pleasures ;-), ik kan me toch het best identificeren met Harm.
    Groeten Ralph

    ReplyDelete
  2. Leuke invulling van de opdracht Anne :) Zitten ook wat legendarische sokken in her in der!

    ReplyDelete
  3. Hey Ralph! Dankjewel! Ik ga de serie uitbreiden dus ik ben wel benieuwd naar die guilty pleasures haha!

    En Megin bedankt. Die sokken he! Ik ben er dol op.

    ReplyDelete